Pokud se Vám nepovedlo odeslat objednávku pomocí aplikace E-shop, rádi vyřídíme Vaši objednávku formou e-mailu (dpk.shop@email.cz). Vaše zpráva by měla obsahovat vybraný artikl (nejlépe celý název, jak je uveden v E-shopu, aby nedošlo k záměně), velikost (nezapomeňte na nadměrek), jméno, adresu dodání a telefonní kontakt (kvůli přepravci PPL, aby Vás informoval o dodávce) a způsob platby.
Naše webové stránky a E-shop jsou optimalizovány pro prohlížeč Mozilla Firefox 3.5 a Internet Explorer 8. Nainstalováním příslušných aktualizací do Vašich prohlížečů by měl být problém vyřešen.
Objednávky vyřizujeme vždy od 06:00 do 11:00 každý všední den. Objednávky přijaté později, jsou vyřizovány následující všední den.
Jak je to s placením pomocí bankovního převodu?
Jakmile bude zboží připraveno k expedici, vystavíme fakturu a dodací list a pošleme Vám e-mailem všechny potřebné informace (částku k úhradě, číslo účtu, variabilní symbol, konstatní symbol). Poté co bude částka připsána na náš účet, zboží obratem odesíláme přepravní službou PPL či přepravcem Česká pošta, s.p.